yamacalimoms valla benim kısalık olduğu için serklaj yapıldı çok sordum doktorma ciğer geliştirici vurulmam gerekiyor mu diye doktorum şuanda yapsakda bi faydası olmaz olduda dogum başladı hiç durduramıyorz dogumu ozaman vurulur şuan vurulmanın bebeğe bş faydası olmaz demişti çok şükür 36 haftalık olduk kısalma içinde 25 mm altı riskli bence şuan kısalığın iyi sadece ilaçlarnı düzenli kullanıp dinlenmene bak ev işi vs yapma