Eylul00 aynı şekilde ben de evhamlanıyorum açıkçası ama sonra düşünüyorum yerleri daraldı artık eskisi gibi hareketleri olamayabilir. Uyku düzenleri olduğunu ve %80 uyuduğunu söyledi doktorum henüz hareket saymaya başlamadım ama gün içinde minik bir hareket olması yeterli diye düşünüyorum. Benim kızım karanlık sessiz ortam da ve gece yarısından sonra daha kıpırdak oluyor ama gene de tekme şeklinde değil de bir yere toplanma kayma gibi. Kötü tecrübeleri olanları okudukça daha da korkuyor tabi insan. Allah sağlık versin evlatlarımıza, bize bağışlasın🙏🏻🙏🏻bazen korkutuyorlar bizi miniklerimiz. ☺️