Yuksek tansiyon nedeniyle acile geldim yatisim yapildi idrarim temiz cikti ancak crp 16.3 cikti net bisey soylenmiyo delirmek uzereyim bilgisi olan bunun tam olarak ne oldugunu soyleyebilir mi acaba enfeksiyonmus sanirim riskli bisey mi referans araligida dusuk benim cikan degerim cok mu yuksek kizlar yasayan var mi