[silindi] Happykariner Ben kökünü aldım normalde adetin son gunu baslanıyormuş ama benim 4 5 gun olmuştu biteli 10 gün kullandım eşimle birlikte her gün 1 bardak kaynatıp içtik eşim keçi boynuzu özüde kullandı bende bir sorun yaratmadı açıkcası
Busraaa20 Benim eşim çakşır otunu kullandı iştah açıyormuş diye aldık kilo alamama problemi vardı megersem ikiz doğurtan tozu diye geçiyormuş hamişim ama ona mı bağlı bilmiyorum😁
Mucizem199 Happykariner kadınlarda kullanıldığını bilmiyorum ilk defa duydum erkekler kullanıyor genellikle bunu tadı çok acı.kotu