pinaryg Bebeğinizi ilk ne zaman gördünüz Ultasonda ben 5+4 teyim 2 gün sonra randevum var doktorda çok heycanlıyım görebilirmiyiz acaba🙊🙊
Wonderanne pinaryg 6+1de gördüm kalbini de duydum 🤗🌸 şimdi doğduk 23 günlük olduk bile elhamdülillah 🤲🏻
Aysn6767 pinaryg 4+4te gördü benim doktorum mini minnacık kesesini 5+4te daha belirgindi. 7+0 da kalp atışını duyduk bebeğimizi gördük 🥰