Selam Nolur bilginiz varsa yazin kizlar benim 5 haftam 4 günüm benden şimdi çok ama çok az kan geldi şimdi gelmiyor doktoru aradim difaston diye tablet yazdi yerleşme kanamasıda ola bilir dedi sancım falan yok düşük tehlikesi varmi kizlar nolur bilginiz varsa yaza bilirmisiniz