4281094 Kabızlık sorunu yaşayan var mı aranızda 3 gündür sıkıntı yaşıyorum yaşayan varsa nelere başvurdu
Merry-8 4281094 malesef o sıkıntı bendede var canım 1 hafta falan cikamadigim oluyor ama bol bol kayısı ve yemeklerini düzenli yediğim zmn ve sıvı şeyler tukettigim zmn normale dönüyorum eğer sürekli katı yersen cikamiyosun
Aselm25 Aynı sıkıntıyı yaşıyorum bugün doktoruma sordum hatta bol su kayısı hoşaf kayısı çayı iç dedi
Ahsen_ahsen Bir yemek kaşığı zeytin yağı için çok iyi geliyor. İçine birazda limon sıkın. Kabızlık çok zor cidden. geçmiş olsun
Merry-8 4281094 bol bol sıvı tüketmeye calis canım katı çok zorlaştırıyor ben ne çektim ve bazen hala cekiyorum
ezggl Bende de kabızlık wardı ne yediysem fyda etmedi magnezyum calcine diye bir toz war doktorunuza danısıp iceblrsnz ben yarım ölçek ictm fydasını gördm