Bukiisss Kızlar 39+1 haftalık hamileyim. Sürekli olarak tuvalete çıkmaya başladım 4-5 dakika da bir gidiyorum. İdrar yapıyorum ama rengi sarı Degil beyaz. Su mu geliyor noluyor ? Hiç sancım yok ama benim hiçbir yerim ağrımıyor..
ZEhrA_94 Bukiisss bnde 39+2 yim içtiğim herşeyi hemen atıyor vücut bebeğin baskısından idrar torbasında beklemeyen sıvı şeffaf olur zaten sık çıkıyorsan eğer tutabiliyorsan idrardır suyu tutamıyormuşsun ve sızıntı şeklinde akıyormuş