Sedef1233 Kızlar bebegın suyu azaldığı için yatışım yapıldı yarın sabah suni sancı ile doğum başlatılacakmış şimdiden Alttan muaneye başladılar . Yarına kadar neler yapabilirim dogumu kolaylastırabilmek için suni sancı çok zormu
Nuronur Sedef1233 Allah yardımcın olsun herşeyin bi zorluğu vardır canım sen bebeğine adepte ol Allah bu nefeste kurtarsın
Busra221 Sedef1233 ay benımde sabah yatışım var cok merak ediyorum neler yaşıycam benımde suni ile 2 cm acılmam var sancım yok. Senin?