berra227 Kızlar bu hafta 36+0 oldum. 1. Hafta kadardır yürürken alt karin da genital.bolgeye doğru ağırlık baskı hissi var. Bugun de kontrol vardi dr herşey normal dedi. Baskı yaptığı için agriyor imiş sizinde boyle miydi.
Dserin1 berra227 36+2 yim evde tuvalete giderken bile çocuk düşecek gibi hissediyorum ağrıdan yürüyemiyorum ama doktorum normal diyor bebek te 2 hafta önde e haliyle ağır dedi.. son 14 gün ben sezeryan olucam ama 14 gün bile çok uzun geliyor ☹️
derinozkaya berra227 tabiki canım her hafta kendine has zor ya 36+4 bugün uzun süre yatıp kalkınca öyle baskı oluyor ama genelde ayakta oldugum için alıştım 😬 son 10 günüm
ZEhrA_94 berra227 aynen ben hatta doğurucam diye düşünmüştüm sanki Her an suyum falan gelecekmiş hissiyatı yaratıyordu bende Bi 1 hafta devam etti ağrı baskı hissiyatı hatta doktorum çocuk inmiş ondan dolayı dedi artık kasılma ve sancıların da olur dedi ara arada oluyor hala şuan 39+2 im bakalım bekliyoruz öle 😂
berra227 Dserin1 kilosu nasıl canım bana da birkaç gün önce kilosu 2500 2700 arası dedi ama yürürken bu baskı hissi uzuyor..
berra227 Berra20 ah canım çok şükür yürürken aşağıda baskı hissi ağrı vs vallahi bu hafta zorlayacak gibi
Gamzee2106 berra227 35+5 bnde de ayni durum var bazrn yuruyemiyorum bile doktor normal dedyse normaldr canim
ZEhrA_94 berra227 aynen yataktan kalkmak çok zor hatta squat yapmaya başladığında o ağırlığı daha çok hissedeceksin ama onada alışıyorsun 😂
Dserin1 berra227 evet 35 kem 37 ile uyumlu dedi.. şimdi 37 olucaz 39 ile uyumludur eğer gelişimi durmadıysa
Dserin1 berra227 33-35 arası 600 almıştı benim canım ama çok çok iyi beslendim o haftalar çok dikkat etmiştim 3 kg yu geçsin diye.. muz et süt kaşar kuruyemiş hep yedim düzenli üç öğün..