Merhabalar. Bulantı ve kusma şikayetlerimin artmasıyla prilam kullanmaya başladım. Bulantılarım ve kusmalarım hafifledi fakat kullanmaya başladıktan sonra bu seferde ne yesem içsem geğirme ihtiyacı duyuyorum su bile olsa. Geğiremeyince midem bulanıyor ve yanıyor. Acaba bu ilaç bende reflü başlangıcına mı sebep oldu bilmiyorum. Aynı şeyi yaşayanlar var mı acaba ?