Kızlar bugün muayenem vardı,şükür her şey yolunda,ancak kızım hala makat geliş ve 36.haftaya girdim.Doktor 1 hafta sonra da dönmemiş olursa sezaryen tarihi belirleriz dedi.Ama duruma göre 39′a kadar da bekleyebiliriz önce gelmezse dedi.Bir de şu an 2 kilo 585 grammış.Sizce kilosu iyi mi ve daha alır mı? Bebeği daha sonraki haftalarda normal doğum pozisyonuna geçen var mı?(Sezaryenden acayip tırsıyorum da😐)