Sekerci82 Bebeğim planlı değildi ve hamileliğim farklı geçiyor yani bulantı çok erken başladı. İki oğlumda bulantım olmadı, sizin de farklı geçiyor mu?
Bgmbgm Sekerci82 benim 2.gebelik ilkinde aynı geçti oğlan ikiside seenij farklıysa bence kız gelio busefer hayrlisi
EmineUsulIzol Sekerci82 benimde 3. Hamilelik bir kız bir oğlum vardı cinsiyetle alakası yok kıza hamileyken nasılsa öyle gidiyor hamileliğim ama bu defa da erkek dedi doktor bu 3. Bebeklerin hepsi mi plansız olmuş bizim gibi 🤭
feyza123 Sekerci82 her hamilelik belli olmaz ben 2 yıl önce doğum yaptım doğumda sancı çekerken bile ksuuyrodum 7 kilo vermiştim erkeksi bebek 2.Ye Hamileyim 35 haftalık buda erkek hiç kusmadım bulantı gecrmedim ama feci bi bel ağrısı cekiyorum ilkinde hiç bel ağrısı olmamıştı uyuyamiyorum bile suan
Anneyim Sekerci82 her hamilelik birbirinden farklı reaksiyonlar gösteriyor ben ilkinde cooook rahattım hamile kaldım doguma gittim o kadar rahatım yanı ikinci ise tam bi kabus 4 ay kustum ondan sonra rahattım şimdi 3 üncü bunda da hafız bulantılı geçti 11 haftaya kadar sonra geçti sonra sında ise bel agrısı kalça agrısı beni mahfetti geçe sürekli dönüp dönüp duruyorum ve 3 ü de erkek 👨
Sekerci82 Bgmbgm bilmiyorum farklı olunca aynı cinsiyetten de oluyormuş. Annenin bünyesiyle alakalı olabilir mi veya beta değer yüksek olunca vücut daha hassas mı olur acaba
Bannesi Bennn 3. Gebeliğim hiç planlı değildi,hatta biz bebek 12 haftalık olana kadar anlamadık bile çünkü adet oluyodum. Kendimden şüphe etmesem oda göğüslerime ağrı girdi kadıklarımada öyle dr gittik ultrasona girdik biz şokk😱 bebek 12 haftalıktı.
Perimm Şuan 3.gebeliğim..Benimde plandı değildi..İki oğlum var.. Allah nasip ederse bir tanede prensesim olucak..üç hamileliğimde hemen hemen aynıydı..bende çok fark olmayınca buda erkek dedim ama çok şükür Allah kız evladıda nasip etti🙏🙏 sanırım hamilelik süreçleriyle alakalı olmuyor bu cinsiyet işi
Sekerci82 Perimm sizin adınıza çok sevindim umarım allah bana da hayırlı sağlıklı bir kız evladı nasip eder🙏
Perimm Sekerci82 inşallah canım benim,sağlıklı sıhhatli bir kız evladı rabbim sanada nasip etsin inşallah🙏🙏
eymenelif EmineUsulIzol aynen canim ucunculer oyle oluyor nasipte olunca biz istmskte oluyor galiba😊😊😁
Sekerci82 feyza123 bende inanmıyorum annenin bünyesiyle alakalı belki de ne kadar hamilelik olursa o kadar zor geçebilir. Bende kendimi 3. Erkektir diye alıştırıyorum biraz da şans işi eşin spermiyle alakalı. Bir de annenin yaşı ilerledikçe Doğum sayısı artıkça kız olma şansı yükseliyormuş
Sekerci82 Anneyim demek ki belirtilere göre çinsiyet farklı olmayabiliyormuş. Allah gönlüne göre versin demek ki kız evladı hayırlı olmayacakmış ki sana yine erkek evladı nasip etmiş herşeyde bir hayır vardır. Yaşın kaç ve çocukların arasında ki yaş farkı?
feyza123 Sekerci82 kimi diyor bu hamilelik başkaysa cinsiyeti degsiiktor diye diğerine benzemiyorsa felan kızdır dediler ama 2side erkek
Sekerci82 feyza123 ben demiyorum benim farklı geçiyor acaba benim gibi olan var mı ve cinsiyeti yine aynı mı diye merak ediyorum
Anneyim Sekerci82 25, yaşındayım büyük oglum 6 küçük oglum 3 yaşında bunun dogumu da eylülün ilk haftası
Sekerci82 Anneyim erken anne olmuşsun yaş aralığı güzel. Bende ilk çocuğumu 31 yaşında 2. 33.5 yaşımda ve bunu 36. Olunca doğacak😆