DilanDag Kızlar şimdi çıktım muaneden kızım şükür sağlıklı 2 kilo olmuş sizce Azmı🙄 Sizin bebisler nasıldı bu haftada? Boyuda 44 cm♥️ Nts için sıra bekliyorum bebek iyi ama ben kötüyüm aşırı derecede ağrım var on dk sabit duramıyorum inşallah birşey çıkmaz 🙏
egeninincisii DilanDag yok canım az değil, gayet iyi. Ben geçen hafta gittim 33+0’da, 2 kilo 100 gramdı. doktor kilosu güzel dedi.
esenyamandaa DilanDag benim minik 31+5 te 1750 ydi bence seninkinin kilosu gayet iyi maşallah bebişe😊
Cansummm DilanDag kilosu gayet iyi maşallah🧿 inşallah sizde de sorun yoktur. Tam 31 haftalıkken 1700 gr 41 cm minnak kızım🥰sağlıkla zamanında gelsinler inşallah 🙏🏻
Cansummm Nurcn evet canım hareket azlığı oluyor ki tekmeden ziyade artık toplanma şeklinde hissettiriyorlar kendilerini. Yer değiştirirken falan
Cansummm DilanDag farklı birşey olmamasına çok sevindim ilaçlarınızı için bol su tüketin iyileşirsiniz inşallah 😊