Ozgesmy Arkadaşlar merhaba bir konu hakkında yardımınızı istiyorum 24 haftalık hamileyim şeker yüklemesi testi yaptırdım 147 çıktı 100gr yapalım yada endokrine görünün dedi doktorum bu sonuç çok kötümü birşey olmaz değil mi bebeğime ?
2793ebru Ozgesmy canim merhaba bende 25 haftaligim inan aynisini yasadim bugun. 50ml lik seker yuklendi 157 cıktı sekerim 3gün sonra 100ml lik yapilacak. Orda da yuksek cikarsa diyetisyene yonlendirecek.
Sssedaa Ozgesmy benim 75 Gr yüklemede birinci saat 194 çıktı ikinci yükleme yapmadı doktorum diyetisyen kontrolünde diyet yapiyorum çok şükür şekerim 140 üzerine cikmiyor evde kendim ölçüyorum. Dikkat edince düzenliyor
RabiaMG Ozgesmy siniri gectigi icin 100 gram istemistir doktorunuz. Diyet yapmak gerekiyor tehlikeniz yoksa yuruyusde veriyorlar. Ben yuruyus yapamiyorum malesef sadece diyetle idare etmeye calisiyorum😊
deryakuralerturk Ozgesmy bendede 75lik yaptilar ama yuksek cikinca bir daha istemedilet neden ikinciye istiyorlarki dahiliyeye gidiyorum bende bi kac seyi yemeyi yasakladi o kadar oyle hergun seker olcmuyorum asiri bi kisitlama yapmadilat
Ozgesmy Sssedaa endişeliyim birşey olurmu diye inşaAllah hepimiz için hayırlı sonuçlar çıkarda düzelir bazı şeyler şeker tüketen biride değilim anlamadım 🥺
Sssedaa Ozgesmy bnde şeker sevmeyen biriydim ailemde de yok ama bende çıktı. Diyet dengeliyor stres üzüntü uykusuzlukta çok etkiliyor şekeri
RabiaMG deryakuralerturk diyet vermediler mi? Genelde 50 gram yuklemeden sonra emin olmak icin sanirim 100 gram istiyorlar benim oyle olmustu.
deryakuralerturk Eslem23 karpuz kavun muz bulgur beyaz ekmek patates puresi yada kavurmasi bunlari yasakladi 60 dkda 200 cikti sekerim persembe gunu gidicem gene tahlil yapilacak ac karnina gel yaninda ekmek getir dedi hem ac hem tokken bakilacak bakalim
Livanur_65 Ozgesmy bende yaptım 75 grm yükleme 146 cıktı 160 cıktı doktora gösterdim bisey demedi keşke yatırmasaydım ellerim ayaklarım yanıyor boğazım kuruyor
RabiaMG deryakuralerturk anladim genelde veriyorlar o yuzden sordum 😊 Allah kolaylik versin hepimize 😊