Bsrlmnemr 33+5 im benim baya hareketli maaşallah yeri çok ondan galiba. Günde 10 kere az hareket ederse mutlaka doktora gidin. Benim özellikle geceleri hıçkırık tutuyor yarım saate yakın. Sabahları da baya dıştan hareketlerini izliyoruz. Gün içi hareketliysem ozaman bel ve kasıklarıma ağrı vuruyor. Ama doktorum hareket azlığı olabilir demişti sadece dikkatli takip etmemi istemişti. Şüpheye düşersende hareket saatlerine not al demişti doktorum. En fazla hangi saat aralığında hareket ediyor diye