tuubaeylulanil Merhaba kızlar ya 3 gündür bebeğim hep bı taraflara toplanıyor ya sağ ya sol veya göbek ve oldugu yer taş gibi oluyo ilk gebeliğim normal mi bu cumartesı randevu var ama merak ettim karnımın toplantdığı yerin sertleşmesi vs normal mi
durucuk123 bazen oluyo canım bendede ben 33 haftalığm ovuyorum oynayıp konuşuyorum bebişle düzeliyor sonra ama gün içerisinde sürekli,sık sık ve düzenli şekilde oluyorsa dikkat etmen gerekir diye biliyorum
tuubaeylulanil durucuk123 ya evet ben de burda yazanlardan gördum toplanma cok oluyorsa. Nst baglanıyo sancı cıkıyo va demişlerdi. Cpk korktum şuan ya
durucuk123 tuubaeylulanil bugünü geçti say yarın sabahdan bak bakalım gün içerisinde kaç kere oluyor böyle
tuubaeylulanil durucuk123 yanı tum karnım sert değilde bı yerde toplanıyo ce dısarıdan gobeğimin şekli yamuluyo yarın bakayım dediğin gibi canım cok sağol
durucuk123 tuubaeylulanil evet bendede öyle oluyor işte karnımn bi bölğmü komple şişiyor bebek orada toplanıyor.Bıraksam 1-2 dakika içerisinde geçer belki ama ben ovuyorum müsaitsem konuşuyorum bebişle ☺️öyle hemencecik geçiyor.
tuubaeylulanil durucuk123 ay erken dogum riski vs oluşturmasında toplansınnn🥰🤗🌸 cumarteai doktoruma soracagım