Annemmm Arkadaşlar gebeliğimden beri çekmediğim sıkıntk kalmadı ya şimdi de grip oldum burnum sürekli akıyo baş ağrısı off nie böle çekiyorum ben 😭😭😭
EdaMesut Annemmm olsun sen yinede fazla sitem etme arkadaşım. Beterin beteri var.. bunada şükür etmek gerekiyor fakat grip olduysan doktora git ilaç al.. geçmiş olsun 🙏
Eroluntombisi Annemmm ben neredeyse en basindan beri hep gribim cok.zor oluyor ben pastil kullaniyorum doktoruna sor bir sikinti olmaz derse kullan cok iyi geliyor