Merhaba geçmiş olsun.Benimde 26.haftada sancılarım başladı, 10gün hastahanede yattım. İlaç ve serum ile durdurdular eve geçtik. Yataktan hiç çıkmıyorum tuvalet ve yemek ihtiyacı dışında 33.haftadayız şuan çok şükür. Progestan, nidicart ve magnezyum kullanıyorum kasılmaları durduruyor ilaçlar.Sizde doktorunuzu dinleyin inşallah 36.haftayı görürüz beraber 🙏