Merhabar bugün doktora gittim 5 haftalık gebe olduğumu cuma günü gel ultrasyonda bakalım dedi.nisan ayında kimyasal geçirmiştim o yüzden progeston ve coraspin veriyorum dedi.risk görmüyorum bir kere kimyasal geçirdin diye tekrarlayacak diye düşünme dedi Yinede insan korkuyor