Yildizzb04 Kızlar ben 11 aylık evliyim ve gebeliğim hiç olmadı ne kadar süre sonra oluşmazsa hastaneye gitmem lazım ve bide tedavisiz kaç ay sonra hamile kaldıniz
Duygu_ Yildizzb04 11 aydır deniyorsanız zaten zamanınız gelmiş gidip muayene olun bence eşinizle birlikte vakit kaybetmeyin derim
[silindi] Yildizzb04 Evlendikten 10 ay sonra oldu canım ama doktora göründük eşimle ikimiz 1 yıl olmak üzereyiz dedim doktorlara yoksa bakmıyorlar
Duygu_ Yildizzb04 kadın doğuma randevu al muayene etsin yönlendirir sonrasında eşinde üroloji bölümüne görünecek