ggnl Arkadaşalar iki bacağıma sabah uyandığımda çok kötü kramp girdi 1 gün önce hâlâ acıyo yürürken zorlanıyorum resmen böyle bi durum yaşadınız mı acaba ?
Meriwa ggnl doktora söyleyin gidince kramp girince aniden kalkıp yere bas canm msj yapayım rahatlasın dersen ağrısı uzun süre geçmiyor
Gzmtr ggnl dün benimde oldu uyurken sağ bacağımın dizden aşağısına girdi iki defa üst üste çok canım acıdı bugünde yeri hala acıyor yürürken biraz zorlanıyorum 😔
ggnl Meriwa evet canım gerçekten geçmiyor çok kötü girmişti ama bu sabah bi uyandım yürümekte zorluk çekiyorum umarım geçer doktoruma söylüycem
Meriwa ggnl gene öyle kesmiyo ama arada bir oluyor bide kaç haftalıksını normal doğum düşünüyorsanız 36 dan sonra kullanmayın doğum sancılarını engelliyor çünkü
Meriwa ggnl aklınızda olsun o zaman normal düşünürseniz normal uygun derse 36 dan sonra bırakın sezeryan olucaksanız da son ana kadar kullanabilirsiniz