Selam kızlar :) 36. Haftadayım ve dünden beri kasık ağrılarım var uyutmadı sağolsun sabaha kadar (gerci tek sebep o değil wc siydi bacak ağrısıydı onlar da yanlız bırakmadılar) Neyse benim fikir almak istediğim kasığınız ağrıyınca siz ne yapıyorsunuz? İyi gelen bi hareket vs birşey var mı acaba? Bu arada bgn doktoruma da sordum normal dedi ama sağolsun konuyla ilgili napabiliirm onu demedi😅 sanırım çekenin halinden çeken daha iyi anlıyor