zeyzey95 Fdnier34 d vitamini oranına göre değişir canım bana ilk 3 damla verdi sonra d vitaminim 11 çıktı şimdi 12 damla kullanıyorum
Busra-AselErva Bana doktorum günde 15 damla verdi ama sizde doktorunuza danışmalısınız çünkü ilaç vermeden önce demir testi falan yapılmıştı bana ona göre vermişti
Mucizeninannesi1 Normalde hamileler 9 damla kullanıyo ama benim troid rahatsızlığım var ben 15 kullanıyorum
Mucizeninannesi1 Fdnier34 benim hamilelikten öncede triod sorunum vardı gebelikte çıkmadı yani bana 12. Haftada verdiler ekdokrin doktorum sana 9 yetmez 15 kullan dedi bugün 21 haftalık olduk yine sağlık ocağı verdi