Benim hamileliğimin basından beri var antibiyotikte içtim doktor kontrolün de . Çünkü kullanmazsan rahim kasılıyor ve belin çok ağrıyor yoksa ben de antibiyotik verecek diye söylememiştim doktora dedi ki rahmin çok kasılmış o zaman yazdı içmeyince daha büyük sorun teşkil edermiş. Ama bol bol su içmen tatlı şeyler yememen lazım şekerli şeyler çok tetikliyor