mrvears Merhaba arkadaşlar 7+4 günlük hamileyim , muhasebeciyim yarın işe başlayacağım çalışan annelere soruyorum çalışırken hamileliğinizde herhangi bir sorun yaşadınız mı kendinize nasıl dikkat ettiniz
deniiizz mrvears ben çalışıyorum şu an işim rahat Allahtan masa başı çalışıyorum sizin de öyledir işiniz zaten ama uzun süre aynı pozisyonda oturunca kasık ağrım oluyor ara ara yürümem gerekiyor onun dışında bir sorun yaşamadım henüz çok şükür :)
Nihalerdogan mrvears Merhaba bende muhasebeciyim 23+3 olduk. İşimiz gereği sürekli oturuyoruz çok şükür bir sıkıntı yaşamadım. Ama ara ara ofis içinde kısa yürüşler tavsiye ederim.
Kokosanneee Bende gelir uzmanıyım aynı mesleği yapıyor sayılırız, ben sadece uyku sorunu yaşadım çok halsiz ve uykusuz oluyorum ama 4. Ayda geçecek diyorlar o ayı bekliyorum onun dışında çalışmak evde durmaktan daha iyi bile olabilir kendini dinlemezsin.
symslmz Ben de gelir uzmanıyım 1 haziranda 8 haftalıkken iş başı yaptık bizde. Hamileliğim bulantısız kusmasız oldugum için nispeten rahattım fakat sürekli oturup bilgisayara bakıyor olmak akşam beni hem bel hem baş ağrısıyla boğuşturıyor 🤭🤦🏻