Kızlar merhaba 25 haftalik gebeyim ve bugun 50mg seker yüklemesi yapıldı tokluk sekerinin en üst seviyesi 140 iken benim 157 cıktı. Doktorum diyet vs. Yerine 3gün sonra 100mg seker yüklemesi yapalım diyor. Ben bunda bile cok kötü oldum bas agrisi halsizlik mide bulantisi… 100 mglikta nolur bilmiyorum. Varmi ayni.problemi yasiyan?? Zaten gebelik sekeri cikti neden bir daha yapiliyor?? Yardimci olurmusunuz??