Arkadaşlar merhaba 36 haftalık hamileyim şu an herşey normal gözüküyor çatı muayenesi olmadı nasıl olacak bilmiyorum afedersiniz ama ben ilişkide bile çok fazla kasılıyorum hala da yenemedim fazla kasılmam normal doğuma engelmi ben kendimi alıştırmaya çalıştıkça etraftakiler daha çok korkutuyo normal doğumdan lütfen bı akıl verin ayrıca tıp fakültesine gidiyorum doktorum özel ama isteğe bağlı sezeryan yapmıyo diye biliyorum