MinikDefneninAnnesi Kizlar merhaba foruma ilk defa yaziyorum . 32.haftamda ucakla seyahat etmem gerekiyor 1bucuk saatlik bir yolculuk doktor raporuyla ucak firmasi kabul ediyormus. Bu haftalarda ucaga binen var mi? Herhangi bir sorun yasadiniz mi basıncla ilgili?
Sara MinikDefneninAnnesi 27 haftadan sora olmaz diyolarki ama Ben doktorumdanda sormusdum gitmek olur ama bir sartla kan sulandirici igne vurup binmek lazim ucaga 😊
Yasminn MinikDefneninAnnesi bende 32 haftadayım ve şuan havaalanındayım drum hiç bi sıkıntı olmaz dedi direk verdi raporu cnm bi saat sonra bincem bakalım
Zeymuh48 MinikDefneninAnnesi bende 32.haftamda uçak yolculuğu yaptım canım ve doktor raporu olması lazım uçakla seyahat yapabilir diye.ama 1 hafta geçerliliği oluyo o raporun.ona göre al geçirme 1 haftayı.ben 1 günlüğüne Antalyadan Trabzona gitmiştim.diğer gün dönmüştüm iki uçak firması da farklıydı ama görmek istiyolar raporu hamile olduğunu farkettiklerinde.bende eşim kendisi söylemişti öyle baktılar rapora.basınca gelince de çok etkilenmiyosun ilk kalkışta biraz hızlı kalkıyo sonrasında korkulacak bişey yok.ama hava şartlarının da iyi olması lazım.türbülansa girince hafif sallantı oluyo onda da söylüyolar önceden zaten
MerveDC MinikDefneninAnnesi bnde daha yeni geçen hafta bindim uçaga 31 haftalktım gayette rahattı hiç bi sıkıntı yaşamadım ben
Sara MinikDefneninAnnesi kan Akisi cocuga rahat birsekilde gitmesi icin ve senin kanin Duru kalmasi icin onemliymis
MinikDefneninAnnesi Zeymuh48 14.haftamda binmistim raporla bi sknti olmamisti ama smdi bebiş buyuyunce soru isaretleri olustu kafamda. Tesekkur ederim canim
Sara MinikDefneninAnnesi ama Ben sordugum uzun yolculuklar icin sormusdum.Ama senin gibi 1 saatlik yol icin belkide lazim degildir ☺Ama sor mutlaka
Nur MinikDefneninAnnesi canım ben 33. Haftama kadar uçtum sürekli seyehat halindeydim. Doktorumun raporuyla uçağa bindim tek dikkat et diyebileceğim şey uzun süre oturma. Yarım saat sonunda gezdim rahatsız oldukça hareket ettim. Hosteslere hamile olduğumu söylemiştim anlatıs gösterdiler cam kenarı değil koridor tarafı al check-in yaparken daha rahat olursun (: ama doktorunla mutlaka görüş. Şimdi ben inzivadayım oğluşumu bekliyorum🤗