Biz bugün tam 14 haftalık olduk, hala çok küçük diyor. Ben ayrı eşim ayrı soruyoruz bir de özele gidiyoruz güya. Devlet Hastanesine de gitmiştim iki hafta önce o da küçük daha belli olmz dedi. Anlamadığım 11 haftalıkken cinsiyet öğrenen var. Biz ogrememedik bir türlü ve bu durum canımı sıkmaya başladı.