Ikrasltn canım benim oğlumda var. Renkli ultrasonda böbrek genişlemesi oldugunu öğrendik. Hamilelğm boyunca hep kontröl altında oldum böbreğine bakıldı büyüyomu daha fzla diye 39 haftalıkken normal doğum yaptım. Şimdi 2 yaşına gelicek biz daha hastanelerdeyiz. Sünnette ettirdim 5 aylıkken ama geçmedi. Doktor ateş idrar yolu enfeksiyonu geçirmediği sürece sıkıntı yok dedi 2 yıldır şükür ne ateş ne enfeksiyon geçirdi. Sadece kontröl altındayız oğlumda birşey yok ama bunu bilmek bana yetiyo çok üzülüyorum inşallah tamamen geçti bitti derler. Rabbim evlatlarımıza şifa versin🤲