Merhaba kızlar bugün kontrolüm vardı nst de sancım çıktı hemde 2 kere nst girdim alttan muane oldum açılma yokmuş ama doktorum 1-2. Güne nişan gelir haftayı beklemez bu hafta içi gelir dedi hiçbirseyim hazır değil panik yaptım normal istedim icin eve gönderdi 2-3gün sonra tekrar alttan muane icin çağırıcak korkuyoreee 🤣 insallah gelirsede sağlıkla gelir tek duam bu