Kızlar merabalar ben bi şey sormak istiyorum belki aranızda bu durum ile karşılaşan olmuştur ... ben yine önümüzde ki hafta doktoruma gidince sorucam ama önden buraya yazmak istedim sizlerde de oluyor mu normal mi diye ... benim vajinamda daralma oluyor yani hamile durumum olmadan önce biraz daha farklı gibiydi ama şu an da kafama taktığım acaba bu daralma normal Doğum düşündüğüm için olumsuzluk oluşturur mu