Kızlar ben sata göre yarın tam 10 haftalık oluyorum. Ama usgye göre 9.haftalık oluyorum. Normal doğumda düşünmüyorum anksiyetem oldugu icin doktorda zor olacagını söyledi. Büyük ihtimalle planlı dogum olacak. O zaman ben şimdi Şubat annesi miyim Mart mı ? 😅