Soyismini unuttum ama Sibel diye bir doktor var lütfen ona gitmeyin, onun yüzünden bebeğim 22,5 haftalıkken doğdu ve kaybettim. Hiç alttan muayene edip bakmadı halbuki rahim ağzı yetmezliğim varmış sürekli ona gidiyordum tespit etmesi gerekirdi ve muayene ederken kolum agrıdı ay yeter diyen biri, doğumum başladığı anda aradım ben müdahale edemem hafta sonu hem devlete gidin dedi, size tavsiyem tek bir doktora bağlı kalmayın hem devlete hem özele gidebilirsiniz mesela muayeneye