Rabsel İyi günler hanimlar 10+4 günlük hamileyim düşük tehlikem var bugün düşük iğnesi vuruldum amaki afedersiniz rahim ağzında ufak ağrılar oluyor neden acaba sizdede oldumu
1PrensAnnesi Rabsel düşük iğnesi rahim çeperi kalınlaştırma iğnesi rahim ağzı dikişi genelde o bölgede yoğun ağrı yaratır bu normaldir fakat siz daha etkili ve rahat olması için lütfen hep uzanın lavabo harici kalkmayın ve kabız olamamaya çalışın geçmiş olsun