Merhaba güzel anneler ve anne adayları. 17. Haftamizdayiz bugün kendi doktorum yoktu başka bir doktora gittim . Aynen o da kendi doktorum gibi Kıpır kıpır hiç durmuyor yerinde maasallah yandın ama dedi. Zorlayacak seni dedi. Sağlıklı olsunda dedim. Bu sağlıklı olduğunun göstergesi maasallahi var dedi. Eve geldim eşime anlattım. Ben dedim sakinmisim sen nasıldın acaba dedim. Ben hiç durmazmisim yerimde dedi. Bana çekecek demek ki Kızım dedi. Eyvah hanımlar var mı aranizda doktorun böyle diyerek bebisini büyüten acaba çok mu zor oluyor acaba