Busra221 korkmayın canım ben 2 gün hastanede erken doğum için bekledim bana vajinadan hap verdiler açılmam olsun diye ilk gün yarım santim ikinci gün de yarım santim ama sancı filan hiç yoktu epidural yaptırdığım için sonra hem epidurali hem ilac vermeyi kestiler sancılarım bir anda bastırdı dayanamadım epidurali tekrar verin dedim o kadar sancım vardı uyuşturmuyordu bile üst üste epidural için ilaç verildi 2 3 saat içinde doğum gerçekleşti. Düşünün 3 4 saat öncesinde açılmam 1 cmdi. Her şeyi akışına bırakın size tavsiyem suni sancı verildiği andan itibaren telefondan meryem süresini açın okusun gerçekten çok faydasını gördüm alttan uyuştuğum için doğğumu hiç hissetmedim sadece bebeğim yaşamayacak diye ağlıyordum.Rabbim kolay doğumlar nasip etsin sizlere