Aycvn Merhaba kızlar yarın itibariyle 39. Haftaya giriyorum nst de sancı çıkıp çıkmadığını nereden anlıyoruz acaba bilen varsa yardımcı olabilir mi ?
Aycvn Zhrnz kağıdı direk doktora götürüyor ebe ben göremedim kağıdı ama nst de cihaz da toco değeri var o hep 5-6 çıkarken bugün 25i gördüm acaba o mu dedim
mysweetbaby Aycvn 25 birşey değil ben 40-50 lileri görüyordum iğne oldum ciğer geliştirici.ama yinede endişelenmek için 80i görmek gerek diye duydum
Aycvn mysweetbaby yok endiselenmiyorum aksine artık Doğum sancısı başlasın istiyorum çünkü bebeğin suyu azalıyor