Hala inanamıyorum yaşadıklarıma Bu nasıl bi duyguymuş Hamileyken hissettiklerimin 10 katını hissediyorum Bakmaya bile doyamıyorum Mecburen Sezeryan oldum Doğumdan çıkana kadar hiç bişey hissetmedim İlk 3 gün çok zorlandım hareket etmek bile çok zor oluyo Ama geçiyo 9 ay gün saydım yaşadığım kötü zamanlarda hep onu kavuşacağımı hayal ettim Hep elim karnımda ağladım Şimdi kızıma baktığımda sen miydin bana umut veren diyorum Şimdi ona bakmak bile bana mutluluk veriyor Ama emmedi nolur dua edin 🙏 Allah herkese bu duyguyu nasip etsin Çünkü biz anneler bence çok özeliz 🤗