Kesinlikle başka bir doktora daha gösterin. Gelişim geriliğinden kastı bebeğin ufak tefek olacağı sadece ama bunu böyle açıklamayınca anneler panik oluyor.
Siz ve eşiniz ufak tefek tiplerse çocuğunuzun da minik olması gayet normal; bu bir yarış değil.
Doktorun yapacağı sıkı kontrol edip gerçekten dışarıdaki gelişmenin içerden daha iyi olacağını düşünüyorsa bebeği erken almak oluyor bu durumda ama bu bir ihtimal tabii ki.
Sizin haftanız oldukça ileri bir hafta; bir kere bu çok rahatlatıcı bir şey, doktorunuzun da sizi bu konuda panikletmesi değil; rahatlatması gerekli.