Deletedmom417 benimde 30-33 haftalarda böyle bir ağrı oluyordu hatta üst taraftan başlıyordu yırtılma acısı doktora söylediğimde bebek büyüdüğü için rahme baskı oluyor dedi, bebek alt tarafa doğru dönüş yaptığını söyledi ve magnezyum ilaçımı günde 2 defaya çıkardı şimdi 36 haftalığım o yırtılma acısı yok