Busra221 Kızlar yarın yatışım yapılıcak 2 cm acılma ile 38+5 suyum azaldığı icin yarın suniyle başlıycak. Varmı benım gibi normal doğum yapan
BabyLover Busra221 Allah hayırlı sağlıklı şekilde kucağına almayı nasip etsin canım ♥️ nstde sancin cıktı mı bu arada
irmtka Korkma canım bende 2cm açıklıkla gittim bebeğim kaka yaptığı için suni sancı verdiler ve kısa sürede doğum yaptım yapabileceğine inan ve korkma
Busra221 irmtka ayy cok sağol motive oldum inşş bende yapabilirim kendimde o cesareti görüyorum ama bi ihtimal diyorum sezeryana kalırsam 😔😔
kocak_57 irmtka kaç saat sürüyor suni sancıyla doğum bende 39 1 cm açılma var hafif de sancım çıkıyor