Zehrabaysan Kızlar kendi özel kliniği var eskiden Erdem hastanesi doktoruydu Şuan Ümraniye de fera business iş merkezinde klinik açtı.Var mı bilgis olan doğum yaptıran?
Sezennkz Zehrabaysan merhaba doğumunuzu yaptınız mı bnde bu hafta yasemin hanıma gideceğim inşallah siz memnun musunuz süreç nasıl ilerledi biraz bilgi verebilir misiniz
sedassert Zehrabaysan Birlikte çalışmışlığım var iyi ve ilgili bir doktor bence. Klinikteki hastaları için gece mutlaka arar durumlarını sorardı. Hastanede birlikte çalıştım ama kliniği hakkında fikrim yok.
Zehrabaysan Sezennkz 4 sene önce doğum yaptım iyi biriydi ama benim doğumdan sonra çok ağrım olduğu için şuan başka birinde doğum yapacağım.Belki de benim acı eşiğimle alakalıdır.