Hnfth FeriDEniz bazıları 37de bile dönüyor yani bu dönme işini söylemek için 30.haftalar bence çok erken bazılarıda sancıyla Doğum anında dönüyormuş yani hakkımızda hangisi hayrlısıysa olsn💃🐣🙏🏻💃💙💙😍
Hnfth elifincennetkusu aynen bende çok takmıyorum işte yürüyüşe başla bol sıvı tüket dedi doktorum 💃💃💃💃
deletedmom23 elifincennetkusu yok canım ne seriliği benim ilki de kızdı İkinci de kız zaten herşey vardı emzik bez hariç onları aldım elbiseleri yıkadım ütüledim o kadar
asya_zehra Bernaaa canim silikon kasik ta al yanina çok ise yariyormus bebegin damagini acitmiyor hemde sütünden veriolarmis hani hemen gelmezse filan mama filan vermek iyi oluyormuş
nazz33 Selam güzel anneler☺Bizde 28+3 deyiz.dr temmuz 15 gibi demişti.hazırlık tam bitmedi,hiçde bitecek gibi gelmiyor😁minik bir kız bekliyoruz 🙏hepimiz sağ sağlim kavuşuruz inşallah 🙏💞🙏
Alparslan elifincennetkusu benim oğlum olcak ikinci cocugum 25 haftalığız bebek kıyafet işini bitirdim malum hava sıcak olcak ütü zor olur biboron emzik temizlik malzemelri de hazır sadece beşik alıncak ve ben kendime alışveriş yapcam hastanede ikram da ve süs için kullanya aynalı tepsiler de aldım ıvır zıvır süs onlarda tmm😊benim biraz zot geçiyor yürümek eziyet geliyor agrım oluyor son ayımda gitmem bir yere
elifincennetkusu Alparslan ben bi baby shower için bi de iki tane Mevlüt yapıcam biri 10 günlükken falan diğeri de 40 ı çıktığı için. Diğer süslemelikleri falan da ilk Mevlüt için alıcam 40 mevlüdüne de artık kalanları koyarız zaten instagramdaki organizasyon sayfalarından alıcam şekerleri çikolataları falan konsepte uygun. 💫🌸
elifincennetkusu Suskunn ama illa bu gün gel alıcaz bebeği misali değil. Sancı iniş çıkışlarım göre değişir herhalde ama o gün gözüküyor dedi doktorum
elifincennetkusu YagmurAnnesi canım düşüneceğin en son şey kilo olsun. Ben hastane seti almadım her şeyi tek tek tamamlıyorum. Kanguru aldim bende bugun gelmis. Ve tabiki bir sürü pijama aldiim😂😂
Fucshbau elifincennetkusu ben 29+4um 8temmuz diyor bütün programlar doktor bişey demedi de kafam karıştı şimdi seninkine göre🧐
elifincennetkusu Fucshbau kuzum benimkine göre Kafan karışmasın benim erken doğum olabilirmiş o yüzden öyle
elifincennetkusu MinikMucizem42 Ben mesela hâlâ nasıl 29.haftada kadar geldik vay be diyorum. Daha 1 ay oncesi 19 du 9du sanki. 10lu haftalardayken forumda 27-28-29 haftalık annelerin konu başlıklarını okuduğumda ben o günleri ne zaman görsem diye düşünürdüm.Şimdi geldi de geçiyo bile o günler 💕
HlyaSinanAk elifincennetkusu 26+2 Deyiz kizimizi bekliyoruz 🙄😇 daha hic bisey almadim desem dogru olur iki alt iki ust iki eldiven iki sapka🤗🤗🤗 pembis pembis🐥 diger aya basliycam Allah izin verirse haziran gibide besigi falan halletcem 🐣 ikinci olunca ilki gibi suslu puslu seyler degilde daha kullanisli seyler almak istiyo insan ama ilkim ogluş bu kiz olunca ne kadar guzel seyler var piyasada kokoş kokoş 😄😄 önce saglikla gelsinler hepsi hallolur insallah🎈🎈🏅
HlyaSinanAk Sezaryen olacagi icin hic bi sikinti cikmazsa normal gununden on gun once olur dedi temmuz 20 gibi kavusacaz rabbim izin verirse🎈🎈🐞🐞😇😇