Kubos_36 senin için üşenmedim yanlış bilgi vermiyim diye int baktım doğru hatırlıyormuşum ,
📌Sol tarafa yatarak dizleri kıvırmak ve bacakların arasına yastık koymak size bebeğinize en iyi yatış pozisyonunu verecektir. Bu yatış şekline ‘SOS’ pozisyonu denmektedir. Bu yatış şekli plasentaya en uygun şekilde beslenme imkanı sağlamaktadır ve böbreğin rahat çalışmasını sağlar ve vücutta özellikle eller ve dizlerde oluşabilecek ödemi azaltır.
mümkün oldugunca soluna yat canım bebegin daha güzel besleniyor sağ tarafta kan akışın yavaşlıyor ve buda riskli bir durum