Tugceasl Hayırlı uğurlu olsun canım. Herkeste farklı belirtiler olabiliyor. Bende öğrendiğimde 5 haftalıktım, kasık ağrıları ve çok şiddetli göğüs hassasiyetiyle şüphelenip öğrendim mesela. Bulantı hiç olmadı, inanılmaz iştah ve ilk haftalarda 9 haftaya kadardı sanırım çok bitkinlik ve aşırı uyku vardı okadar. 10.haftadan sonra bunlarda geçti. Yanlız benim yaştan dolayı biraz ağır geçiyor gebeliğim, kalkarken ve gece yatakta dönerken bile zorlanıyorum. İlk iki gebeliğimde bunlar yoktu. Ama yaşım çok gençti. İnşallah sorunsuz sıkıntısız bir gebelik geçirirsin. 🌸