d190516 bende ikili ve dörtlü testleri yapmadım ne olursa olsun aldırmayacagım için. Ne gelirse Rabbimden her zaman hayırlısını istiyoruz, ilk defa devlete gittim ultrasonda bile göstermiyorlar onu geçtm boyunu kilosunu söylemediler sadece kist dışında cok sağlıklı haftasına uyumlu dediler, her şey güzel giderken böyle çıkması ister istemez biraz tedirgin oldum açıkcası ama yine de kurcalatmayı sevmiyorum o yüzden imza verip cıktım. Allah razı olsun içime su serptin cok sağol inşallah geçer stres olmak istemiyorum hiççç sağlıkla gelsin bebişin inşallah bir avazda kurtul🤲🏼🥰