Nimesay39 Selam kızlar bebek bezi tercihiniz ne oldu ? Marka memnuniyet konusunda görüşleriniz neler?
musti28 Nimesay39 her bebeğe her bez gelmiyor canım ben ilk pirima kullandım pişik oldu komili kullandım oda olmadı şimdi molfix kullanıyorum memnunum
Duruhnd Ben sleepy ve prima premium care aldım sleepyi gündüz primayı gece kullanmayı düşünüyorum daha Doğum olmadı eğer bebeğimin cildine uymazsa başka markalarıda denerim.