ecemmp- esmacan29 inşallah bende de aynı şekildedir ben 2 ay önce kimyasal gebelik yaşadım ında da bir belirtim olmadı reglim gecikti yaptım pozitif çıktı ama kimyasal gebelik normal gebelik gibi değil belirti zaten olmaz diyorlar o yüzden kafam karıştı 😔
_Mother_ ecemmp- inşallah canım benim bu ay ilk denemem oldu daha önce 1 kaybım var inşallah aynısı olmaz
ecemmp- _Mother_ inşallah canım benim çok dua edicem sana da allahım sağlıcakla hamile kalıp kucagimiza almamızı nasip etsin inşallah 🤲